
وقتی یه نفر بهت میگه " قدرمو بدون "
بفهم انقدر دوستت داره
که اگه بخواد هم ، نمی تونه با وجود شکستگیای قلبش ازتو ، ازت دست بکشه ..
کسی که میگه " قدرمو بدون "
میخواد بیشتر هوای دلش داشته باشی
کمتر بشکنی
کمتر داغونش کنی...
میخواد بگه تورو خدا بفهم که هیچکس مثل من نمی تونه
بلد نیست ، دوستت داشته باشه...
حتی اونقدر نگرانه برات
که می ترسه یه روز بمیری از حسرت نداشتنش....
قدرمو بدون...ما را در سایت قدرمو بدون دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122